środa, 19 grudnia 2012

Paczka ze Sklepiku

Wreszcie udało mi się napisać post. Miał być już kilka dni temu (inny oczywiście), ale myszka mi się zepsuła i bach, nie miałam jak. -.-' Nieważne. Dzisiaj jak wróciłam ze szkoły, zobaczyłam na komodzie przed pokoju paczkę. Oczywiście ze Sklepiku. :') Jestem zadowolona z paczki, tym bardziej, że zapłaciłam śmieszne pieniądze. A oto co zamówiłam:









Tak, wiem, niektóre zdjęcia są bardzo słabe. :3 Myślę, że nowa notka pojawi się w najbliższych dniach. Cieszę się, że już niedługo wolne od szkoły. ♥ Macie już choinki w domach? :D Bo ja jeszcze nie. ; )

3 komentarze:

  1. Hah xD Ale mało rzeczy. Ja jak zamawiałam to nie mogłam się zdecydować co wziąć i brałam dużo rzeczy xD
    Ile zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń