środa, 12 grudnia 2012

Choinka na technikę

Cześć. ♥ Dzisiaj niemodelinowy post. Wczoraj robiłam choinkę na technikę. Dosyć przyjemna praca, w każdym bądź razie strasznie czasochłonna. Robiłam ją ok. 1, 5 godziny. W sumie to nie dużo, ale jak na taką małą choineczkę z tekturki... Sama nie wiem. W każdym bądź razie ją zrobiłam i dostałam 5+ (to najwyższa ocena na technice). Jestem bardzo zadowolona;) Oczywiście później mi odpadła gwiazdka i wszystko się zepsuło;p Ale przykleję i będzie ok. :') Będzie dumnie stała na komodzie w pokoju! :D Tak jak już powiedziałam - posty będą częściej. Paczka z modeliną ze Sklepiku już zamówiona, jutro tylko wpłacić i pewnie paczka przyjdzie w poniedziałek (bo w sobotę i niedzielę poczta chyba nie funkcjonuje?). Ale ważne, że przyjdzie ! : D Zamówiłam perłowy bulion, bazę broszki, modelinę miętową, beżową, białą i brązową. Oraz plasterek fimo. :3 I to jedyne za 10zł + przesyłka. Tak tanio, bo zamawiam tylko modelinę. A większą paczkę zamówię, jak wszystko będzie dostępne. Czyli pewnie po świętach... ;) Ale zamówię na pewno. :3 Mam nadzieję, że im częściej będą posty, tym częściej będziecie komentować i obserwować. Oby! ;)





Przepraszam, że nie zrobiłam zdjęcia choince, tylko podczas pracy :( Choinka nie była wtedy gotowa, więc nie miałam jak. :3

2 komentarze:

  1. Czekam na efekty pracy nad choinką oraz inne nowości. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. twoja choinka była boska :3 Dodasz ją ? ^^ Mi się strasznie podobał pompon Pauli *.*

    OdpowiedzUsuń