niedziela, 9 grudnia 2012

Mikołajki

Trochę nietrafiony temat, na 9 grudnia, ale co tam. ;p
Jak wiecie, 6 grudnia były Mikołajki. Dostałam mój upragniony, nowy telefon. Wreszcie! ♥ I duuuużo słodyczy. : 3 Oczywiście kalendarz adwentowy był nieodłącznym dodatkiem do prezentu. ;) 6-tego musiałam nadrobić wszystkie sześć dni, więc było trochę czekoladek do zjedzenia. ♥ Teraz tak sobie przeglądam te wasze blogi i wam zazdroszczę. Takie piękne rzeczy robicie w porównaniu do mnie, tylko pozazdrościć. Cóż, miałam zamawiać paczkę, bo w końcu wszystko było w sklepie, ale tylko przez 5 min. Bo później oczywiście zabrakło buteleczek, ogniwek, i w końcu "niczego" nie ma. Będę zamawiała dwie paczki (z innych sklepów oczywiście), bo w drugim jest modelina której używam i muszę sobie zamówić c: Więc paczki będą 2. :3 Skoro dostałam nowy telefon, to wiąże się również ze zdjęciami. Posty teraz będą NAPRAWDĘ częściej, ponieważ zdjęcia będę mogła robić moim telefonem. :3 więc postaram się częściej dodawać wpisy. dzisiaj takie jedno zdjątko, z kominem, który dostałam na klasowe mikołajki. jest świetny, dziękuję! ♥ zdjęcie słabe, bo robiłam je przed chwilą -.-'


Sorry, małe zdjęcie, bo jak ma oryginalny rozmiar, to ma meeega wymiary, więc je pomniejszyłam. :3

4 komentarze:

  1. Nie przejmuj się! Lepisz ładnie. Staraj się lepić coraz częściej i coraz trudniejsze rzeczy :)) I na pewno będą wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komin ma ładny kolor. : )
    Nie martw się, ja też idealnie nie lepię..

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń