czwartek, 20 grudnia 2012

Tak, nudzi mi się

hej. :3 dzisiaj kolejna 5-tka z matmy, trochę mi się ich nazbierało :D jak tam u was przygotowania do świąt? u mnie jako tako. dzisiaj ubierałam choinkę, bardzo mi się podoba. może kiedyś dodam zdj. :) dzisiaj pakowałam prezent dla dziewięcioletniej Wiktorii. mam nadzieję, że prezent jej się spodoba. jutro wstawię fotki :* prezent jutro idę zanieść do kościoła :') a dzisiaj taki post o niczym, nudzi mi się, więc go dodaję. zaraz lecę się kąpać. xd jutro kolejny sprawdzian z biologii. w tym roku miałam jeden spr z geografii (mamy podzielone ;d), a 1000500100900 sprawdzianów z biologii. ile można? ;/ ostatnio znalazłam takie fajne mini naczynka, oczywiście nie przydadzą mi się do modeliny, bo są wiele za duże od tych mini mini. szkoda. ;3 dzisiaj pisałam kartki i jutro je wysyłamy. ; ) zdjęcia jak zwykle są słabe, bo robione po 18. -.-'







1 komentarz: