środa, 3 października 2012

Trolololo ♥

Cześć wszystkim. ♥
Przepraszam Was za kilkudniowe zaniedbanie bloga, ale nie miałam czasu na posty; albo nie miałam zdjęć (i nie miałam jak ich zrobić), albo mnie nie było w domu, co uniemożliwiło mi napisanie postu. Dzisiaj tak organizacyjnie, bo zdjęcia będę miała dopiero jutro. Zrobiłam dużo nowych rzeczy z modeliny, więc w najbliższym czasie możecie się spodziewać nowości. Co prawda nie wychodzi mi to najlepiej (doskonale to wiem), ale każdy kiedyś zaczynał, więc musicie mnie jakoś zrozumieć. Dziękuję za 13 obserwatorów!.. Wiem, że dla niektórych to nie jest dużo, ale niedawno zaczęłam blogowanie, więc jestem pod wrażeniem i mam nadzieję, że w takim szybkim tempie zdobędę kolejne 13. Dziękuję Wam. ♥ Co więcej? Hmm... No tak, nie wygrałam Candy ani u xlemonlovelyx, ani u modelindesign, cóż. Ale trzeba próbować;) Może niedługo sama takowe zorganizuję, ale to dopiero w przyszłości. Jak na razie muszę pomyśleć jak tu rozkręcić mojego bloga. :) A, i jeszcze jedno. Jak na razie posty staram się dodawać co dwa dni, albo jeszcze rzadziej, ale to dlatego, że mam mało swoich wyrobów w zanadrzu, lub po prostu nie mam zdjęć, a trudno jest mi je robić gdy nie ma się pod ręką "dobrego" aparatu, bo mój niestety ma beznadziejną jakość i nie da się nim robić zdjęć. x___x Sorry za wielki post, wiem, że część Was i tak tego nie przeczyta, ale dla odważnych - brawo. Do jutra i miłego wieczoru. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz