sobota, 29 września 2012

Pierścionek - wąsy

Cześć : )
Przepraszam, że wczoraj nie dodałam postu, ale nie miałam czasu. Więc jest teraz. :) Na początek chciałam podziękować Agulce, za reklamę mojego bloga. Jestem wdzięczna. ♥ Później idę z dziewczynami z mojej klasy kupić prezenty dla chłopaków, bo w poniedziałek wręczamy. Nie mogę się doczekać! :33 W poniedziałek wam zdradzę, co im kupiłyśmy. Poza tym, mam dylemat. Nie wiem co ulepić. Mam kilka buteleczek (tych z korkami), więc pewnie zrobię frugo czy coś innego. Planuję jeszcze zrobić popcorn, ale to muszę poczekać, aż moja mama wróci z pracy, to wtedy ewentualnie pojedziemy do kawiarenki, bo skończył mi się tusz. ; < A teraz, do kompletu pierścionek - wąsy milorda. :D



Sorki za jakość. Dopiero się zorientowałam, że źle go założyłam. :3 


5 komentarzy:

  1. Nie ma za co. ; )
    Fajny pierścionek. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie robię przerwę w tutorialach :) ale pewnie jeszcze się pojawią :) A candy postaram się zrobić jeszcze w tym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam ją w netto w słupsku :) Mi też na wygląd wydaje się przyzwoita, ale kosztowała ok 6 zł i coś mi się wydaję że nie może być tak pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wąsy. ;)
    Przeżyję jakość. U mnie czasami jest gorsza. xD
    Pozdrawiam Zuza
    + obs.

    OdpowiedzUsuń
  5. też ostatnio robiłam wąsy, ale zdjęcie pojawi się długo później, mam pełno zaległych postów:D całkiem fajne ci wyszły

    OdpowiedzUsuń