środa, 26 września 2012

Wąsy milorda - naszyjnik ♥

Hej wszystkim! : )
Dzisiaj mam dla was wąsy milorda - naszyjnik. ♥ Byłam w nim dzisiaj w szkole i w pierścionku - do kompletu, wielu dziewczynom z mojej klasy się podobał. W Candy u About nic nie wygrałam, tak jak u jdarkhandmade, ale może w następnych mi się poszczęści. :P A tak poza tym, to zastanawiam się, czy nie zamówić dwóch paczek z przydasiami, wieżami eiffla, mikrokulkami i w ogóle. Jutro idę po pierwszej lekcji (matmie) na zawody, biegam 60m i rzucam piłeczką palantową. Ale was już nie zamęczam, patrzajcie! :D


Po raz kolejny przepraszam za jakość. I jeszcze jedno. Niektórzy z was zapewne zauważą, że wąsy zrobione są do góry "nogami", to mój błąd, przepraszam. Zrobię następny, może mi się uda. ; )

5 komentarzy:

  1. Śliczne wąsy na początku nie spostrzegłam, że są do góry nogami :D Życzę powodzenia w zawodach na 60m :>
    Obserwuje i Zapraszam do siebie: http://duperelkidominiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wąsy, powodzenia na zawodach:D

    OdpowiedzUsuń
  3. w Kauflandzie też można ją znaleźć, a powiem ci, ze nie narzekam na tą modelinę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie narzekam:) Jest tania, a przede wszystkim są tam wszystkie kolory których potrzebuję - beżowy(kremowy)&brązowy.

      Usuń
  4. Całkiem dobrze Ci idzie jak na początki! Oby tak dalej:)
    Zapraszam do mnie, i na moje candy^^

    OdpowiedzUsuń