sobota, 27 października 2012

Tag :3

Zostałam pierwszy raz otagowana (nie tak "oficjalnie", ale zawsze coś). No.. Szczerze mówiąc Button otagowała wszystkich którzy przeczytali jej post, a ja byłam jedną z tych osób, więc czemu by nie? Nowa notka powinna być już dzisiaj, jeżeli coś nie wypali to dopiero jutro, ale mam nadzieję, że jeszcze w weekend. :3 Postaram się dziś zrobić jakieś zdjęcia (moim telefonem! :c), więc nie będą za bardzo estetyczne, ale postaram się.



 Zasady:

1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na TAG.


2. Napisz kto cię o tagował i zamieść zasady zabawy.


3. Odpowiedz na wszystkie pytania.


4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

1.Ile czasu prowadzisz bloga i co jaki czas publikujesz posty?
23 października minął dokładny miesiąc od założenia bloga, posty staram się dodawać jak najczęściej, mniej-więcej co 3 dni, jak na razie. Oczywiście zależy to też od zdjęć; czy je posiadam, czy nie.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Szczerze powiedziawszy notek nie dodaję codziennie, ale na bloga zaglądam systematycznie, kilkanaście razy na dzień. Głównie wchodzę na bloggera, aby móc podglądać obserwatorów.. :)

3.Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Tak, moi niektórzy znajomi dobrze o tym wiedzą, i mam nadzieję, że zaglądają do mnie czasem. :) Rodzina.. Niekoniecznie. Moja mama oraz babcia wiedzą, poza tym nikt z rodziny nie ma o tym pojęcia..

4.Posty jakiego typu najbardziej interesują cię u innych blogerek?
Wszystkie posty mnie interesują. Uwielbiam przeglądać blogi innych dziewczyn które tak samo jak ja lepią z modeliny. Znacznie bardziej lubię tutoriale.. Korzystam z nich bardzo często, ponieważ sama nie jestem jeszcze doświadczona. :)

5. Czy zazdrościsz czasem blogerką?
Oczywiście.. Myślę, że każda z nas choć trochę innej zazdrości.. Ja jestem początkującą blogerką, więc mi do innych dziewczyn daleko.. 

6.Czy zdarzyło ci się kupić kosmetyk tylko po to aby zareklamować go na swoim blogu?
Nie, nigdy mi się to jeszcze nie zdarzyło, ogólnie nie używam kosmetyków, więc bezsensu byłoby to robić tylko i wyłącznie dla bloga.. Wyrzucanie pieniędzy w błoto. :) A jeżeli ktoś używa kosmetyków, to jak najbardziej.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Niee. :) Nie używam kosmetyków, tym bardziej nie odwiedzam blogów o tematyce urody. :)

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Na razie nie umiem odpowiedzieć na to pytanie.. Piszę zbyt za krótko tego bloga, żeby od razu odpowiedzieć na to pytanie.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Większości z tutoriali. Lubię zerkać na posty innych blogerek - to również mnie inspiruje.. ;)

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Nie, jeszcze na szczęście tak nie miałam..  I mam nadzieję, że nigdy mi to nie przyjdzie do głowy.. ;D

Taguję:
rozowebabelki.blogspot.com
modelindesign.blogspot.com
life-of-modeline.blogspot.com
olcikk.blogspot.com
ciasteczkatynki.blogspot.com




3 komentarze: