środa, 31 października 2012

O niczym.. :3

Hej. ♥
Jeeeju, to były męczące 3 dni!:D Fajnie wreszcie odetchnąć, tym bardziej, że jutro wyjeżdżam do rodziny na wieś. :) Może będą jakieś zdjęcia (ale nie obiecuję), ale specem jakimś nie jestem, nie umiem robić zdjęć, zrobię tak "dla pamiątki". Modeliny dzisiaj nie będzie, mimo, że mam dużo nowych wyrobów. Zaraz lecę je piec, bo zrobiłam dla siostry kolczyki i muszę je zmontować... :) Nie mam zdjęć i mama jest w pracy więc nie mam jak zrobić.. Więc post będzie dopiero w poniedziałek, jak nie we wtorek.. W najgorszym przypadku w środę. Przepraszam. :c Nie mam kiedy robić zdjęć, wracam do domu, siedzę trochu przy komputerze, idę odrabiać lekcje i wolny czas to już wieczór.. Kiedy zdjęcia najlepsze nie wychodzą, a nie chcę Was zrazić, dlatego wolę ich w ogóle nie robić.. Przepraszam was bardzo, widzę, że trochę mniej Was tu zagląda.. :< Ale co się dziwić. Wiem, że post miał być już w weekend, ale nie miałam czasu.. :/ Teraz czas się sprężyć.. Mam nadzieję, że posty będę dodawać systematycznie, tylko pocykam fotki.. :3 A ja tymczasem próbuję coś jeszcze ulepić, bo jak na razie zostało mi tylko 8 wkrętów (co oznacza, że starczy tylko na 4 pary kolczyków).. Ehh... Szybko się schodzą. :c Niedługo będę zamawiała paczkę z Beads, więc troszkę półfabrykatów mi przyjdzie.. A tak w ogóle, to jak Wam mija Halloween? Spędzacie go jakoś.. szczególnie? :D Życzę Wam miłego Święta Zmarłych (xD). Do zobaczenia. :3

5 komentarzy:

  1. Czekam na modelinowe nowości. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać modelinowych nowości!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana na moim blogu.
    Pozdrawiam! :D
    Link - http://inspiracjednia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie na bloga, czeka tam na Ciebie niespodzianka - nominacja za fajny blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw zrobiłam kwadratowego gofra, na nim lekko igłą narysowałam serce i wycięłam ostrym nożykiem. I udało się. :D

    OdpowiedzUsuń