czwartek, 11 października 2012

Rogale :3

Heja! :D
Bardzo was przepraszam za tę dłuuuugą przerwę, planowałam dodać notkę wczoraj, ale zostałam zwolniona z lekcji i cały dzień mnie nie było w domu, więc nie miałam jak dodać postu. Niestety muszę was powiadomić, że nie zawsze będę miała czas dodać post, bo mam dużo nauki i muszę się do niej przyłożyć. Ale jak tylko będę miała wolną chwilę, to napiszę:) Kilka dni temu dodałam gadżet "Kontakt", pod którym znajdziecie mój adres e-mail oraz numer GG. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania - proszę pisać, obojętnie gdzie. O wiele wygodniej będzie mi na poczcie, ponieważ na GG nie jestem zbyt często, ale czasem można mnie złapać. Dzisiaj dodaję wkrętki - rogaliki. :3 Wyszły tak jakoś nierówno, w rzeczywistości są tych samych rozmiarów. ;) Jakość jest beznadziejna, ale to już wiecie. :d



5 komentarzy:

  1. Świetne tylko szkoda, że jest trochę nie wyraźne.
    Wiem, że czasem trudno zrobić dobre zdjęcie bo też tak mam :D Ale i tak świetnie wyglądają te rogaliki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie wyszło wyraźne - ale wyglądają fajnie te rogale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, że własnoręcznie zrobiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjecia trochę niewyraźne, ale z tego co widzę to rogaliki są ładnee. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne !! :D
    Obserwuję i mam nadzieję, że do mnie wpadniesz :) też lepię :D

    OdpowiedzUsuń