niedziela, 7 października 2012

Kolczyki - ciasteczka :)

Cześć wszystkim! :)
Dzisiaj mam dla was kolczyki - ciasteczka, mam nadzieję, że przypominają chociaż troszkę
prawdziwe ciastka. Poza tym, mam do was 2 pytania. 
1. Jak ustawić poprawną godzinę? xD Męczę się z tym i męczę i nie mogę ustawić, no.
2. Organizuje ktoś paczkę zbiorową? Nie znam się jeszcze na tym, ale bardzo mnie kusi, aby
zamówić sobie coś fajnego na ebayu, oczywiście na polskie pieniądze + samemu też można,
czy trzeba koniecznie zorganizować tę paczkę zbiorową?



Ciastka niedługo będą wkrętkami. ;) Na tym zdjęciu to tak dziwnie wyszło, że jeden jest drugi od większego, ale w rzeczywistości tak nie jest. :oo



Dziękuję Wam za tyle komentarzy, naprawdę, jestem pod wrażeniem. :)
 

3 komentarze:

  1. Mogę Ci pomóc w 1 pytaniu. Wejdź w Ustawienia>Język i formatowanie>Formatowanie>Strefa czasowa i ustaw tam (GMT +01:00) Warszawa.
    Ja tak mam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :D trpimit.blogspot.com Zapraszam .

    OdpowiedzUsuń