sobota, 24 listopada 2012

Zawieszam bloga na czas nieokreślony :c

Długo się zbierałam, aby napisać tę notkę, ale w końcu muszę.
Postanowiłam, że zawieszę bloga, tzn. będę dodawała posty, ale tylko wtedy, kiedy mi się zachcę, kiedy coś ulepię. Teraz w ogóle nie mam na to czasu. Ostatnio coraz mniej lepię, praktycznie w ogóle, dlatego nie ma sensu go dalej prowadzić. Jak będę miała coś nowego, to z pewnością to wstawię, ale nie obiecuję. Wiem, że to taka troszkę dziecinna decyzja, ale nie mam innego wyboru. Nie wiem czy tu jeszcze wrócę, nie chcę nic mówić na ten temat. Zostało mi trochę buteleczek, modeliny, sztyftów i bigli do wykorzystania, więc pewnie coś z tym zrobię. Albo sprzedam, albo po prostu coś ulepię, jak mi się zachce. Na bloggera będę wpadała często, bo jestem od niego uzależniona. Będę na bieżąco przeglądała wasze blogi i je komentowała, jeżeli będzie to w miarę możliwe. Teraz wolę sobie sama kupić wisiorek czy coś innego, niż zrobić. Może mnie jeszcze do tego pociągnie, ale to kiedyś, jak będę trochę starsza. Myślę, że mogę wam zdradzić ile mam lat. :') Chodzę do piątej klasy, więc mam lat 11. ;___; Jeżeli ktoś chce się ze mną skontaktować, zapraszam na e-mail kolorowepianki.gmail.com, gg nie podaję, bo rzadko wchodzę. C: Niedługo założę twittera, więc pewnie w Edicie lub nowej notce podam jego nazwę. ;3 Pamiętajcie o mnie!:D Do zobaczenia. ;3

EDIT: Założyłam ask'a. Jeżeli macie ochotę mnie o coś zapytać - pytajcie. :) Pytania są w pełni anonimowe (możesz też zadać pytanie z konta). Zapraszam.

Ask.fm/xomomo

3 komentarze:

  1. nie musisz od razu zawieszać bloga, ale napisac, że bedziesz dodawać posty np. co 2 tygodnie, albo lep w weekend, a w tygodniu po prostu dodawaj posty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, że ćwiczenia czynią mistrza? Szkoda, że "odchodzisz" i mam nadzieję, że wrócisz do modeliny, bo to jest super hooby, praktycznie nie potrzebujesz wiele do zrobienia czegoś co zachwyci wiele osób ^^ {Dopiero zauważyłam, że masz taki same tło jak ja ;f}

      Usuń
  2. szkoda, że zawieszasz. a może zastosujesz rady about . ? ;)

    OdpowiedzUsuń