niedziela, 25 listopada 2012

Lepię, lepię, lepię!

Srutututu! Cześć wszystkim... :D
Moje przemyślenia dotyczące bloga były... nieprzemyślane. xD Nie zawieszam. Zostaję. Teraz siedzę i lepię c: Oraz przeglądam blogi innych blogerek. Jestem zachwycona. *.* Przy okazji robię "modelinowe" zakupy. ♥ Na razie nie ma tych rzeczy, które bym chciała kupić. :/ Masakra. Już od miesiąca nie mogę się doczekać sztyftów, a już bym chciała to powoli wszystko zamawiać. Napisałam smsa do właściciela, powiedział, że będą w tym miesiącu. Ok. Jest 25, jeszcze caaalutkie 5 dni, ciekawe czy dojdą. xD Czekam na moje wkręty, bo zostały mi tylko 4. -.-' Jak zamówię i dojdzie mi paczka, to na pewno Wam pokażę co kupiłam. ;___; A najbliższego posta możecie się spodziewać, ym... za tydzień? :D Nie będę nic piekła bez wkrętów. :/   Mam nadzieję, że już niedługo wszystko będzie dostępne w sklepie. do zobaczenia! ♥

2 komentarze:

  1. a z czego zamawiasz(w sensie jakiego sklepu)?

    + masz rację, ilość wygranych przez nią rozdań jest zadziwiająca...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do pyt. Noelleny :P I masz rację że nie zawieszasz bloga :)) Szkoda by było :( Ps. Ja też długo czekałam na niektóre rzeczy... :/ A z niektórych musiałam zrezygnować :((

    OdpowiedzUsuń