środa, 7 listopada 2012

Tagi!:D



Dziękuję bardzo dwóm osobom za nominację. Najpierw dostałam komentarz od Aleksandy Modelingowej (http://inspiracjednia.blogspot.com/) serdecznie zapraszam na jej bloga. :) A tuż po dodaniu posta z dyńkami zauważyłam 5 komentarzy pod poprzednim postem... (wcześniej były 3). Wśród nich była kolejna nominacja (!!) od Sugar Free (http://slodyczbezcukru.blogspot.com/do "Liebster Blog". Bardzo dziękuję. ♥ :) Jest mi baaardzo miło, naprawdę... Nie sądziłam, że mój blog się wam tak spodoba, ponieważ jestem wciąż początkująca i moje modelinowe wyroby nie są jeszcze tak ładne i pomysłowe jak wasze!:D Ale czuję się bardzo wyróżniona... Dziękuję Wam za tyle komentarzy. Bez was nie dążyłabym do upragnionego celu i na pewno nie byłabym na takim poziomie, na jakim jestem teraz. Dzięki waszej mobilizacji dalej robię to co robię i mam nadzieję, że wciąż będę mogła się rozwijać... :))) Dosyć :tych rozczuleń... W związku z tym, że dostałam po 11 pytań od każdej z dziewczyn, odpowiem na 22. :) Zapewne zabraknie mi blogów do otagowania, ale co tam, może dam radę.. 


1. Od kiedy bloggerujesz..?
2. Czy ktoś Ci pomaga w robieniu rzeczy z modeliny..?
3. Ile miesięcznie wydajesz na modelinę i półfabrykaty..?
4. Jaka bloggerka Cię inspiruje lub jest twoją fanką..?
5. Jaki jest twój ulubiony wyrób..?
6. Jakiej modeliny używasz..?
7. Miłość czy Przyjaźń..?
8. Masz zwierzę..? - Jak się nazywa..?
9. Twój ulubiony kolor to..?
10. Ciepły wełniany koc i herbata czy słońce i pot..?
11. Pokazujesz się w swoich wyrobach..?

1. Pamiętam dokładnie, od 23 września!:D
2. Nieee, wszystko robię sama, nikt mi w niczym nie pomaga. ;)
3. Na modelinę? To zależy. Jeżeli jeżdżę co sobotę na miasto, to co tydzień kupuję nową modelinę (jest w niej 10 kolorów; w tym kremowy i brązowy) a na półfabrykaty.. Zamawiam je ze stron internetowych, więc jak mi się skończą, to zamawiam...
4. Jest dużo takich, np. Tynka, Beartful, Różowe Bąbelki, ModelinDesign, Life-of-modeline czy Olcikk :)) Jest ich baardzo dużo i praktycznie codziennie tych inspiracji dochodzi.
5. Chyba donuty z polewą i bulionem. Dosyć często je noszę. Mieliście okazję je oglądać na blogu. :)
6. Tej co About . - KOMA Plast :)
7. Trudne pytanie. Nie jestem w stanie na nie odpowiedzieć.
8. Nie mam, miałam kiedyś rybkę, ale zdechła 10 kwietnia.. :(
9. Miętowy, niebieski i turkusowy ♥
10. CuZdecydowanie ciepły wełniany koc i heratka ;3
11. Oczywiście!:) Między innymi po to je robię.


1. Od kiedy działasz twórczo?
2. Jakie techniki "rękodzielnictwa" najbardziej Ci odpowiadają?
3. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z tworzeniem?
4. Czy ktoś Cię namówił do prowadzenia bloga?
5. Czy ktoś odradził Ci prowadzenia bloga?
6. Czy poinformowałaś znajomych o tym, że blogujesz?
7. Czy ktoś skrytykował kiedyś to, czym się zajmujesz?
8. Kto jest Twoim największym wsparciem?
9. Jakie wyzwanie stawiasz sobie na przyszły rok?
10. Jakie są Twoje inne pasje?
11. Czy jesteś szczęśliwa?

1. Od kilku tygodni przed założeniem bloga.. ;3
2. Lepienie z modeliny, oczywiście. Ale w najbliższym czasie chciałabym spróbować troszkę z filcowaniem. Zacznę od uszycia etui na telefon, które by mi się bardzo przydało!;)
3. Hah, sama nie pamiętam. c: To było już dawno. ;) Na początku sama wpadłam na tę myśl, następnie pojechałam po modelinę iii.. niekoniecznie mi to wychodziło, ponieważ miałam wtedy mniej, niż 10 lat :-> Później zachęciły mnie do tego pewne osoby (life-of-modeline.blogspot.com) na pewnym Forum Gliterowym.
4. Nie:) Po prostu chciałam brać udział w Candy, wymieniać się, dzielić się z innymi moimi pracami... Aż w końcu się stało. :P
5. Nie, nie było jeszcze takiego przypadku...
6. Tak, kilka moich znajomych o tym wie i mam nadzieję, że odwiedza mojego bloga.
7. Nie.. ;)
8. Jak na razie? Mama, babcia i ogólnie rodzina ;3
9. Huh, nie myślałam jeszcze nad tym;)
10. Kiedyś... Grafika komputerowa, teraz niestety musiałam usunąć swoje kochane programy i pozostał mi jedynie PhotoScape... A teraz? Nic, oprócz modeliny. ;]
11. Oczywiście! ;-)

A teraz zasady: 

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 
Moje pytanka:

1. Miałaś kiedyś pasek na świadectwie? :)
2. Od kiedy lepisz?
3. Chciałaś kiedyś usunąć swojego bloga?
4. Optymistka czy realistka?
5. Twój ulubiony kanał TV?
6. Wiosna, lato, jesień czy zima?
7. Wygrałaś kiedyś jakiś konkurs?
8. Sprzedajesz swoje wyroby? Czy klienci są zadowoleni?
9. O której chodzisz spać?
10. Czego w sobie nie lubisz?
11. Wierzysz w siebie? ;-)

Taguję:

life-of-modeline.blogspot.com
modelindesign.blogspot.com
ciam-modelina.blogspot.com
ruziaa.blogspot.com
mitotito.blogspot.com
nimfvirti.blogspot.com

Okej, wymiękłam, więcej nie dam rady.

Zmykam, dobranoc! :]


2 komentarze:

  1. gratuluję :)

    Zapraszam do siebie na nowy post ! :D
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń