niedziela, 11 listopada 2012

Donuty toffi

Czesio. :3 Jak wam mija niedziela? Ja zaraz jadę na grzyby, więc tylko dodaję post i zmykam. Coś ostatnio mało komentarzy widuję, pod poprzednią notką były tylko 3 O_o Ale przejdźmy do rzeczy. Dzisiaj mam dla was donuty toffi, niestety zdjęcie jest baaardzo rozmazane, nie chciało mi wyjść ładne, ale to już wiecie, że talentu do fotografowania nie mam. ♥


Zdjęcie jest malutkie, bo rozmazane. :/ Nie wiem, czy doczekacie się jutrzejszego postu, bo ostatnio nic ciekawego nie lepię, ponieważ nie mam czasu. :c Ale postaram się. Miłej niedzieli! :3

7 komentarzy:

  1. pomimo rozmazanego zdjęcia praca wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ;) szkoda tylko że rozmazanie ale rozumiem jak to jest :D Też nie mam talentu do fotek :P zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki wydają się być ładne. Jakie są duże? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutkie, popracuj nad zdjeciami ;)

    OdpowiedzUsuń